1 Decemrie

Standard

Azi-noapte dupa ora 00:00 am primit un e-mail la serviciu pentru biroul din Romania cu un patriotic „La multi ani”, am raspuns, ne-am urat unii la altii toate cele bune si ne-am intors la munca.

Mi se par false urarile astea.

Romania ar trebui iubita in fiecare zi, iar steagul nu ar trebui sa apara numai de 1 Decembrie. Iubeste Romania cand lasi comentarii rautacioase despre romani pe pagini straine, iubeste-ti tara cand pleci si te intreaba strainii cum e la tine. Explica-le cat de frumoasa e si cat de ospitalieri suntem noi, ca oameni rai si prosti au si altii si nu are rost sa-i amintesti. Iubeste tara in care te afli atunci cand in loc sa arunci ambalajul pe jos il pastrezi in buzunar pana gasesti un tomberon. Iubeste-o zilnic.

1 Decembrie nu ar trebui sa fie despre trendurl de a-ti face o poza cu steagul, ar trebui sa fie un motiv de celebrare a steagului pe care il poti mereu!

Lasă un răspuns

