Creștem împreună

7bc2533dfb5e472905e0b9a260014587
Standard

 

Am intrat pe facebook și am vazut unul din statusurile alea motivaționale în care te sfătuiesc să te căsătorești cu „cineva care e mândru că câştigi 50 lei sau 5000 de lei pe săptămână.” ** Sincer, aș fi și eu mândră dacă eu sau viitorul soț am câștiga 5000 de lei pe săptămână.**

Dar ideea este alta; de ce să vrei să fii cu cineva care nu vrea mai multe de la tine, care să îți vadă potențialul și totuși să zică „mneah, merge”? Mereu am crezut că într-o relație trebuie să creștem împreună, iar asta nu se va întâmpla dacă ne e egal cu zero ce face celălalt. Cred.

Nu sunt expertă în relații, **ar fi ciudat** însă din punctul meu de vedere ar trebui să fim cu cineva care vrea să facem mai mult și care vrea să facem mai bine, să dăm din coate și să fim mândrii de noi în primul rand, iar apoi el/ea să fie mandru/mandră la randul lui/ei de căt putem să ne ridicăm și să susțină în continuare această ascendentă.

Lasă un răspuns

