Curatenie de…vara

Washington DC
Standard

Nu, n-am spalat podele din casa, nu am aspirat covoarele, nu am schimbat perdele, insa am scos podeaua si nimeni nu ma mai calca pe ea, cine vrea sa fie alaturi de mine poate sa se ridice deasupra a tot ceea ce este comun si sa pluteasca alaturi de mine, am scos fiecare scama  si am indepartat orice firisor de praf-sunt alergica la „particule”-. Nu am schimbat perdelele, dar le-am desfintat si pe ele, nu-mi mai place sa ma ascund, imi place cand sunt vulnerabila, imi place sa ma vada lumea chiar si atunci cand nu vreau. De ce sa mai tin perdelele si sa le trag doar cand simt ca o sa fiu acceptata cand pot sa le dau jos si sa priveasca cine vrea, sa se aproprie cine poate si sa plece restul.
Privesc inapoi si ma amuza nesiguranta cu care vorbeam, mi se par usor patetice momentele in care ma gandeam la glume bune dar nu le spuneam ca : „Cine sa rada la ele?” Imi place cum am crescut, imi place CA am crescut, imi place sa ma bucur de momentele din fiecare zi.

Duminica dimineata imi place sa ma trezesc, sa torc usor si sa ma rostogolesc pana ce ma opresc in barbatul pe care il iubesc de ceva ani incoace, imi place sa ma straga in brate si apoi sa fug sa fac o cafea repede si sa ma grabesc iapoi in pat unde ma asteapta, sa imi incrucisez picioarele si sa vorbim. Niciodata nu a inteles nevoia mea de a-mi bea nesul imediat ce ma trezesc.

Imi place cand ma trezesc si gasesc mesaje pe telefon de la prietenii pe care mi-i i-am facut pe parcursul anilor, de la perosane pe care abia le-am cunoscut dar care sunt ale naiba de interaste si amuzante si care rad la glumele mele, pentru ca acum nu mai simt nevoia sa ma intreb cine va rade la ele, acum stiu.

Lasă un răspuns

