Întregul perfect

Standard

Suntem atât de prinse în iubirile personajelor din filme și visăm acele momente încât suntem incapabile să ne bucurăm de momentele noastre mici și perfecte în imperfecțiunea lor.
Vrem ca cel de lângă noi să ne cunoască, vrem să știe orice lucru mărunt despre noi și nu pentru că îi spunem, ci pentru că și-ar da seama singuri. Vrem să ne facă declarații de dragoste privindu-ne adânc în ochi, să ne țină toată noaptea în brațe și eventual să alerge după vreun taxi în mișcare doar pentru că noi ne-am supărat dintr-o prostie și am plecat. Vrem toate chestiile astea fără să ne gândim ca înainte de a avea pretenția ca el să ne cunoască și noi trebuie să facem același lucru, și știu că toate avem impresia că doar noi suntem atente la detalii, că ei nu observă niciodată nimic, dar dacă am sta și am observa, am vedea cum găsim mereu scaunul din dreapta ridicat pentru că așa ne place, cum ne poate comanda sucul preferat și cum știe că nu ne plac anumite chestii. De ce am avea nevoie de cuvinte spuse frumos când avem acea privire de care nu ne-am sătura niciodată? Nu avem nevoie de scene melodramatice cu el fugărind taxiul, avem nevoie să realizăm că în ciuda faptului că noi plecăm supărate, că nici nu ne cerem scuze(deși știm și noi când greșim), că am tipat fără motiv sau că am exagerat, ei continuă să se comporte ca și cum nu s-a întămplat nimic, și nu pentru că nu le pasă, așa cum ar spune multe, ci tocmai pentru că o fac!
Nu încerc să scuz pe nimeni, dar suntem o gramadă de imperfecți în căutarea perfecțiunii. Credem că regula „Minus cu minus face plus” se aplică și în cazul nostru, dar nu e așa. Imperfecțiunile noastre nu realizeaza un frumos perfect, nu suntem jumătăți în căutarea formării unui întreg, suntem oameni și oamenii sunt slabi. Sunt ființe slabe, mereu cu un pretext în minte, mereu înfricoșați de singurătate. Avem nevoie de o idee de „jumătate” doar pentru că dacă am fi întregi nu am mai avea ce căuta. Consider că oamenii sunt întregi și că nu au nevoie de nimeni să se simtă așa, dar dacă întregul TU l-ai întâlnit pe întregul EL,  atunci formați un întreg perfect!

Lasă un răspuns

