Schimbare de planuri

Standard

Sunt studentăăăă!!! yuhuu😡 Nu la Jurnalism cum voiam,dar la Litere. Am intrat la posibili admişi şi chiar dacă un domn profesor de acoloa  zis că 100% o să intru la taxa dacă nu la buget după ce se vor mai retrage,am decis să rămân la Litere,la buget. Ştiţi vorba aia; nu dăm vrabia din mână pe cioara de pe gard. Dacă de la anul o să se intre cu examen la Jurnalism şi mie nu o să îmi placă la Litere o să dau examenul.  Deocamdată sunt încântată de Litere pentru că o să pot învăţa mult mai multe studiind limba română,plus că sunt jurnalişti care nu au terminat Jurnalismul şi totuşi lucrează în domeniu.
Abia aştept!

6 gânduri despre &8222;Schimbare de planuri&8221;

  1. Ma bucur mult pentru tine.
    Imi amintesc de balul tau si de intrebarile pe care le-ai adresat concurentelor si cred ca o jurnalista ca tine ar fi duhul rece pe care il merita multe pocitanii, scuze, vedete.
    Dar la Litere cred ca este bine. Sa faci mereu ce iti place.
    Dar, nu inteleg un lucru. Daca e examen dai la jurnalism ? Nu-i mai bine fara ?

    • În primul rând mulţumesc ;)) :*
      Datorită faptului că am dat la filosofie bacul,am luat notă mică ceea ce mi-a scăzut media de la bacalaureat,aşa că dacă s-ar da examen aş intra datorită cunoştiintelor mele la română sau a imaginaţiei mele,nu pe baza bacalaureatului. Aşa ar fi trebuit să se intre peste tot după parerea mea, cu examen, deoarece bacalaureatul nu va fi niciodată corect şi toţi proştii cu tupeu să copieze îl vor lua în continuare cu notă mare diminuând astfel şansele celor care au învăţat cu adevărat.

      • Ai dreptate. Si eu vreau examen. Nu stiu la ce facultate vreau si imi doresc sa dau examenul, la ceea care iau nota mai mare intru. Examenul te ajuta si pe tine.

      • ajuta pentru ca asa te pregatesti din materiile pe care vrei sa te axezi,nu sa dai bacul din ce nu iti place sau nu ai facut pentru ca profesorii nu acordau importanta…

Lasă un răspuns

