Stereotipuri şi prejudecăţi

Standard

Cred că fiecare dintre noi ne lovim de ele zilnic şi singura persoană la care mă pot raporta  fără să greşesc sunt eu. Cel puţin în unele din cazuri.

  • Rocker=emo!

      Acum câţiva ani copiii au început să se arunce de pe blocuri şi să îşi taie venele şi pentru că s-a ca ei să asculte rock,toată lumea a început să-i numească pe ascultătorii de muzică rock emo. Pe lângă acest emo,au venit şi alte caracteristici ai iubitorilor de rock. Au devenit satanişti, nespălaţi, rataţi şi drogaţi, De ce? Pentru că toţi idioţii se uită la filme de doi bani şi asta e tot ce învaţă;că deplasaţii minal ascultă rock. Eu ascult rock! Ascult rock de când mă ştiu. Mami ascultă Metallica,Guns’n’Roses,Nena…şi sunt destul de sigură că nu s-a omorât şi că nici nu s-a alăturat vreunei grupări staniste.
    Iar dacă acei copii emo sunt cumva,sunt dereglaţi mintal,nu rockeri.

  • Oltenii sunt proşti!

    Siiigur…şi Soarele e aşa de fierbinte pentru că se îmbracă de la Botezatu… Toată lumea critică oltenii pentru că vorbesc cu perfectul simplu,pentru că din punctul lor de vedere este greşit. Nu este dragilor. Este mai mult decât corect îar oltenii probabil vorbesc mai corect decât ceilalţi. De ce? Pentru că noi folosim toate timpurile! Da,sunt olteancă şi totuşi nu fac exces de „făcui,văzui…etc”
    Plus că mai nou am vazut(pe facebook în general) jigniri la adresa oltenilor pentru că toţi spun că ştim să ne distrăm. Deci toţi frustraţii ne consideră proşti,bătuţi în cap doar pentru că ei sunt de toată jena. Nu sunt subiectivă,dar am fost la concerte în alte oraşe. Am dat peste unii dintre cei mai nesimţiţi oameni posibili. În înghesuială,lor le vine brilianta idee de a-şi aprinde o ţigară,sau să te împingă şi să îţi sară în cap(da,chiar mi s-a întâmplat)iar atunci când încerci să le faci observaţie să te înjure. În Craiova niciodată nu mi s-a întâmplat asta. Ba chiar eram într-un local odată unde erau numai rockeri da,ăia salbatici pe care îi dau la televizor si mi-am vărsat din greşala băutura pe un tip. După ce mi-am cerut scuze ce credeţi că a făcut? A SPUS CĂ E OKAY,CĂ SE USUCĂ!

     
  • Blondele sunt proaste!

     

    Serios?!BLONDELE sunt proaste? Nu aţi văzut-o pe Tonciu?

    Ah,nu ştiţi cine e. Uitaţi-vă aici.

Lasă un răspuns

