Emoţii

Standard

În viaţa mea nu am avut emoţiile pe care le am avut astazi. De când am ieşit vineri din examen eram convinsa ca o să pic bacul la filosofe. Astăzi nici nu ştiu cum am ajuns la şcoală pentru că îi şi ziceam prietenei mele că nici picioarele nu mi le mai simţeam. Eram terminată. În momentul în care au început să le afişeze deja tremuram iar când am vâzut că am luat am fost mai mult decât uşurată. Sigur,am avut o notă  foarte mică la filosoife dar nu o să dau vina pe profesoară pentru că nu a predat materia,o să mă rezum la ideea că am avut ghinion. Asta e! Important e că am trecut si că săptamâna viitoare mă înscriu la facultate!!! iaaaai😀

Oricum,felicitări celor care au muncit pentru notele lor,dar si celor care au avut curajul să copieze.(Ne pare rău că nu aţi fost prinşi).

Kisses

6 gânduri despre &8222;Emoţii&8221;

      • Da ,niciodata nimic nu va fi pe pune la noi ..
        La mine in sala inainte sa vina subiectele ne imparteau ciornele si foaia de examen iar teoretic pe ciorna nu ai voie sa scri nimic pana nu veneau subiectele ,se mai gaseau 2-3 „increzatori” si incepeau sa mai intrebe una alta si isi mai scriau pe ciorna iar profesori supraveghetori se prefaceau ca nu vad(poate nu este cine stie ce dar cand ai niste idei pe foaie parca compui mai usor).
        Eu nu am facut acest lucru pentru ca imi era frica mai ales dupa proba la romana cand vedeam ce este la televizor.

      • Se fac chestiile astea pentru ca are cine sa le permita. Toti vor o tara corecta dar nimeni nu face ceva in privinta asta.
        Eu la romana eram terminata. Imi era frica si sa ma intorc, M-a intrebat colegul din fata daca incepe o pagina disticta la subiectul 3 si una din supraveghetoare a inceput sa traga de noi (la propriu).
        Apoi la istorie au inceput sa se laude. Ba ca au copiat cu telefonul cand se duceau la baie,ba cu casca,apoi am inteles ca faceau semne pe foile de examen… O tampenie. Plus ca dupa incep sa se laude cu notele lor mari. Daca stii ca nu te duce capul (ceea ce stiu toti din jurul tau) si copiezi,macar taci din gura… Zic si eu…

Lasă un răspuns

