Bacalaureat 2013

Standard

Mi se pare ireal şi acum când scriu despre asta, când rşspund ce am făcut şi când m-am trezit de dimineaţă cu gândul că nu mai am şcoală, nu mai am de învăţat. Sincer,nu mai am decât volumele „Cel mai iubit dintre pământeni” pe care le-am început cândva vara trecută şi pe care le-am întrerupt când am înţeles că nu îmi vor trebui şi pentru că aveam lucruri mai importante ca şi…hmmm…şcoală,bac-ul. De astea…
Da,Bac-ul. Nu,nu ăla de la bulgari pe care îl ia toţi,ăsta de la români pe care nu îl ia nimeni.
Okay,sunt rea,o să îl ia muţi,majoritatea pentru că au avut părinţii bani de mita sau elevii curaj pentru a folosi căştile. Restul suntem ăia care am învăţat ca tâmpiţii,care n-am dormit nopţile,care am avut 70.000 de emoţii dintre care 50.000 le avem şi acum pentru că aşteptăm rezultatele.
Am început cu proba orala la română. În viaţa mea nu cred că am avut atâtea emoţii. Ajunsesem acasă şi încă tremuram deşi eram conştientă că totul avea să fie bine.  Desigur,politica e ca 3 elevi să rămână în sală,şi pentru că sunt pe la finalul catalogului a trebuit să rămân pentru unu’ care abia a 5-a oară a nimerit corect cuvântul „stupiditate”. Nu,nu exagerez. A luat experimentat.
La competenţele digitale m-am dus atât de calma încât parcă eram la plimbare. Am început totuşi să mă agit atunci când am văzut ca nu ştiu ce reacţie alergică am. Parcă 100 de ţânţari mă atacaseră şi mă muşcaseră de faţă,gât li mâini. Sweeet :>  Concluzia asistentelor  a fost că din cauza stresului. Claaaar.
A treia probă,prima parte,scrisul şi listening-ul a fost o tâmpenie. După ce că nu dau bine cu urechile se mai auzea şi prost. B1 la listening. (destul de logic) acel B1 de la întelegerea textului nu mi-l pot explica,iar cei 3 de B2 îmi sună destul de logic (scrisoarea şi eseul.şi proba orală). Mda,modesta de mine.😀
Whatever…
A urmat proba la română la care da,am avut emoţii pentru că nu ştiam la ce să mă aştept. Când supravegetoarele au deschis plicul şi se putea vedea că la prima parte era text epic am început să ma rog: „Plumb sau Luceafarul,Plumb sau Luceafarul” şi din prima bancă spune colegaŞ „Plumb”. Eram extrem de usurată.
La istorie,n-aveam niciun stres şi nici acum nu îmi explic de ce,pentru că urăsc istoria şi din pricina ei nu prea am dormit nopţile. M-am descurcat…cred.
La filosofie (proba mea la alegere) mi-a fost cel mai frică. Are un capitol,”Politica”.cel mai idiot care speram din tot sufletul să nu îmi pice. Am repetat pâna la 1 noaptea pentru ca dimineaţa să mă mai uit o data prin toate lecţiile. Normal că mi-a picat ceva din Plitică. Dreptatea si libertatea,dar luate separat nu cum le învâţasem eu. De ce spun „cum le învaţasem eu”?! Pentru că acele concepţii din cărţi nu cuprindeau doar libertatea sau doar dreptatea, ci pe amandouâ.  Aşa că am scris ce am crezut eu că trebuia. Nu,nu ştiu dacă e corect sau nu,pentru că nu obişnuiesc să mă corectez.

Acum stau frumos şi pândesc edu.ro în speranţa că nu o sa fiu nevoită să dau bacul în toamna la filosofie.

Vă las subiectele să vă uitaţi pe ele. (le-am găsit pe net :D)

RomanaRomana

IstorieIstorie

FilosofieFilosofie

13 gânduri despre &8222;Bacalaureat 2013&8221;

Lasă un răspuns

