„Campanie anti-prostie”

Standard

Peste  tot numai campanii anti-avort!
Campanii anti-prostie când o să facem? !

Toate fetele de moravuri uşoare fac sex cu 70 000 de bărbaţi iar când rămân însărcinate dă credinţa în ele şi află că să faci avort e păcat! Să fim serioşi pentru o secundă şi să nu le mai compătimim pe toate ratatele care nu au auzit de anticoncepţionale şi de prezervative (da,şi fetele pot să le aibă la ele dacă iubiţii sunt prea idioţi). O vezi pe una dintr-a 11-a cu burta la gură şi pur şi simplu te apucă groaza! Cum poate creşte ea un copil? Ce educaţie poate să-i ofere o persoană incapabilă de a  avea grijă de ea unui copil?! Deci de ce nu ar fi okay să facă avort dacă viaţa copilului ăluia deja e condamnată?!
Sigur,sunt şi cazuri nefericite de viol,dar şi în acele cazuri oare cineva chiar ar prefera să păstreze un copil care să-i reamintească zilnic despre una dintre cele mai negre zile posibile? Să trăiască toată viaţa ştiind că nu a fost dorit? Nu cred!
Iar să duci un copil la un orfelinat mi se pare cel mai crud gest. Numai ideea că nu au o familie trebuie să fie groaznică,să ştii că nu te-au dorit,că maine probabil nu o să mai fi în acelaşi loc şi că singura familie pe care o cunoşti sunt copiii ce-ţi împărtăşesc soarta. Asta în caz că nu se mută din familie adoptivă în familie adoptivă ceea ce cred că e şi mai rău pentru că a nu ar avea un
cămin stabil.
Deci nu ar fi un păcat şi mai mare să refuzi avortul doar pentru că e păcat dar în schimb să-ţi laşi copilul să fie crescut de bunici,să renunţi la scoală astfel ratându-ţi viaţa pentru a  avea grijă de el/ea mai târziu fiind incapabilă să-l întreţi pentru că nu o să poţi lucra undeva unde te-ar plăti îndeajuns,să depinzi mereu de ajutorul altora pentru că tu nu ai avut timp să te pregăteşti pentru viaţă!
Fetelor,nu alegeţi să fiţi  un copil cu copil,nu condamnaţi un suflet la o viaţă de suferinţă şi nu vă distrugeţi viaţa. Protejaţi-vă!

6 gânduri despre &8222;„Campanie anti-prostie”&8221;

  1. O, Doamne, sunt tot mai multe mucoase cu copii! Numai la noi in cartier sunt doua fete, una are 18 ani si are doi copii (unul de 3 ani, iar altul de aproape 2), iar cealalta are 17 ani si are unul, deocamdata, dar avem si un baiat de 17 ani cu un copilas de cateva luni! Cum s-a ajuns aici??!!! Simplu! Sexul este un subiect tabu pentru parinti, la nivel de discutie ma refer!

    • au si parintii partea lor de vina,dar sincer acum. Despre metodele de contraceptie se invata in scoala,internetul „colcaie” de astfel de artiole… sunt si alte cai de a se informa,iar daca ar incerca sa isi foloseasca acel neuron stafidit ce probabil se plictisese acolo la ei in capsor,poate ar putea vizualiza si ei viata ce ii asteapta…
      E dura realitatea,dar daca tot o infruntam,macar sa o facem cum trebuie!

  2. Buna, iti multumesc in primul rand ca mi-ai vizitat galeria foto🙂 si ma bucur ca imagini din galerie au fost pe placul tau. Desi ai o varsta destul de „frageda” cum ar spune unii, posturile tale sunt destul de mature si bine conturate. Tine-o tot asa in demersul tau si succes in drumul pe care l-ai ales. Eu nu prea sunt omul cuvintelor, asa ca va voi lasa un link….binenteles tot cu imagini, care vorbesc de la sine. Eu nu consider avortul un „pacat”. Eu am un alt punct de vedere. Copii, sunt, in final unicul lucru, singura amprenta pe care fiecare dintre noi o lasa pe acest pamant. Indiferent ce realizam pentru cei din jurul nostru, pentru comunitate sau de ce nu pentru omenire, totul se pierde in timp, singurul lucru care ramane sunt, urmasii. Asadar avortul in acceptiunea mea este un soi de suicid daca poate fi numit asa. Adica refuz dreptul ca urmasii mei sa existe, refuz ca singura modalitate prin care pot perpetua viata….si asta numai daca ma gandesc la milioanele de oameni (femei si barbati) care nu pot avea un copil. Este punctul meu de vedere…rezonez cu ideea ta, numai punctul de vedere difera intr-o mica masura. Am ales sa imi exprim parerea cu privire la aceasta tema, pentru ca este una extrem de sensibila din punctul meu de vedere. Asadar…..linkul…. http://www.narcisvirgiliu.ro/blog/mami-de-ce/

    • (Nu ştiu dacă ar trebui să vorbesc la pertu sau nu,dar îmi asum „riscul”)
      Nu ai pentru ce să îmi mulţumeşti,sunt genul de persoană căreia o singură imagine îi trasmite enorm de multe emoţii. Mi-au plăcut!
      Gândurile noastre diferă,dacă am gândi toţi la fel ne-am pierde individualitatea. Este întradevar o temă sensibilă,probabil una dintre cele mai sensibile,dar este o realitate de care fără să vrem cu toţii ne lovim direct sau indirect.
      Ai dreptate,copiii sunt darul pe care îl aducem lumii mai devreme sau mai târziu,însă în primul rând trebuie să avem grijă în ce condiţii îl aducem. Putem aştepta până vom fi pregătiţi,până ce vom avea un loc de muncă stabil şi o familie bine închegată. Un copil după părerea mea nu poate creşte frumos fiind neglijat.
      Cât despre link,ştiu conţinutul,însă l-am văzut copiat pe un alt blog(cred) căci fotografiile au fost ceva nou pentru mine. Cutemuratoare cred că este cuvântul pe care îl caut. Mi-a plăcut felul în care este scris aticolul,şi sinceră sa fiu,a fost cel care a declanşat,împreună cu altele de genul alegerea de a scrie aici despre avort.
      Michael Tooley susţinea că avortul nu poate fi considerat omor,deoarece omorul poate fi săvârşit numai asupra unei persoane,iar ca fetusul să fie considerat persoană în societate trebuie să îndeplinească anumite criterii,cum ar fi conştiinţa de sine şi de lume.
      E un subiect amplu pe marginea căruia aş putea scrie pagini întregi pentru că mereu mi se pare că nu am atins toate puncetele ce merită dezbătute…

  3. Dap, sincer? Michael Tooley poate fi pe buzele tuturor celor care ajung in situatia asta sub titulatura de cliseu….sincer….e un fel de omul nu e om pana nu il declari la primarie….sau crima nu se cheama crima decat dupa ce fetusul are …spe luni?….nu cred. Eu sunt de alta parere, incepem aici o polemica (chiar de rog sa imi spui tu, sunt mai mare decat cu putin decat tine :)))…..in fine). Etic, biologic, social….avortul este o crima. Daca….acel om….in diferite circumstante ajunge sa prinda viata….fie ele potrivnice sau nu…..are dreptul la viata. Adica lucrurile astea rar se intampla voluntar cu exceptia cazurilor in care se face exces de anti-conceptionale si prezervative simultan… Poti sa atingi toate punctele sensibile, pana la urma totul se rezuma la propria constiinta a fiecaruia. Avortul in ziua de azi este o moda, sau un ultim resort sau indiferenta totala. Pacat este ca in aceasta „joaca” pierd mereu cei carora li se refuza dreptul la viata din terte motive (sociale, materiale, indiferenta, inconstienta…etc)

    • Critic cel mai mult lipsa de respect si ultimul lucru pe care il vreau este sa dau eu dovada de ea.
      Spui ca „Daca….acel om….in diferite circumstante ajunge sa prinda viata….fie ele potrivnice sau nu…..are dreptul la viata. ” Total de acord cu tine,de aceea nici nu am spus restul continuarii teoriei lui nea’ Tooley (in caz ca la asta te refereai si tu). Eu nu pot sa inteleg ce suflet poate sa aiba o mama care isi omoara copilul,e peste capacitatea mea de intelegere. Dar vorbeam de avort (am tendinta de a devia de la subiect). Balanta dupa parerea mea este in echilibru pentru ca unde cantareste ideea ca acel embrion e o persoana in devenire,pe partea cealalalta e constiinta ca daca il aduci pe lume mai mult il chinui crescandu-l gresit si in neajunsuri. Stiu ca m-am repetat. Nu stiu daca poate fi catalogat ca o moda,poate ca o necesitate in anumite cazuri,scriam in articol de victemele violurilor… Sunt tragedii cu care animalele (nu pot sa le zic oameni) ne fac sa ne confruntam.
      E pura inconstienta. Copii de 12-13 isi incep viata sexuala. Asta nu e un lucru nornal,cu atat mai mult sa dea nastere altor copii.
      Sunt n exemple pe care le pot da,o familie in pragul divortului,o femeie fara venit, Dar de asemenea avortul prezinta riscuri. Pentru ca o femeie poate sa isi distruga sansele sa mai aiba copii vreodata recurgand la aceasta metoda… E cu suisuri si coborasuri…

Lasă un răspuns

