Cartelă demagnetizată

Standard

Când am văzut că nu mai aveam semnal deloc și că nu conta în ce telefon băgam cartela ,ea nu era citită,m-a dus gândul la demagnetizarea ei. Auzisem pe la prieteni și colegi de asta și chiar mă lăudam că mie nu mi s-a întâmplat…până ieri de dimineață.
Fiind duminică ,nu aveam absolut nicio șansă să găsesc un Germanos deschis ,așa că a trebuit să rabd până azi. Am căutat pe Google informații și erau fel și fel de opinii; că te costă  7 euro(40 lei),că te costă 11 lei ,ca numerele rămân ,că nu rămân,că e din cauza televizorului,a cuptorului cu microunde sau a calculatorului,că e din vina lor,că îți cereau data exactă când ai folosit cartela prima dată…mă rog…fel și fel de răspunsuri.
Azi am rezolvat cu cartela și am zis să dau o mână de ajutor celor care sunt sau vor fi în situația mea .
Tot ce mi-a trebuit au fost:
-11 lei;
-numărul de telefon;
-buletinul;
-luna în care am încărcat ultima dată;
-extraopțiunea activă;

008

Tipul a fost destul de drăguț,mi-a spus că îmi voi recupera numărul de telefon cu minutele și creditul pe care îl aveam,dar că numerele din agendă sunt pierdute. Mi-a dat alt SIM cu PIN1,PIN2,PUK1,PUK2,iar de cel vechi nu a avut nevoie absolut deloc.
Sper că am putut fi de ajutor celor care caută informații despre asta.
Pentru orice eventualitate o să-mi țin telefonul departe de orice emite unde electromagnetice,chiar dacă asta e din vina celor de la Cosmote,prin asta găsind un nou mod de a face bani,fie că este vina aparatelor din casă.
După ce ieri am încercat orice cartelă am mai găsit prin casă (fie ea cât de veche) în speranța că nu stau fără telefon (cum am și stat de altfel) acum pot respira ușurată.
P.S. Ma refer strict la cartela Frog/Cosmote,la alte rețele nu știu cum merge treaba.

Lasă un răspuns

