Respect!

Standard

Mi-e ușor să le zic altora „stay chill” ,”nu te stresa”,”las-o baltă” pentru că eu m-am învățat să selectez sentimentele și reacțiile în funcție de persoane. Pe scurt,sunt o nesimțită. N-am niciun pic de jenă în a lua pe cineva peste picior,în a-i spune dacă greșește în privința cuiva sau dacă nu mi se pare mie ceva okay. Nu-mi pasă de părerea celor din jur atâta timp cât nu-mi pasă de ei,sau nu arată măcar puțină bună-creștere!
Mă detașez ușor și nu dau doi bani pe ceea ce gândesc ei,însă în masura în care nu-mi pasă de necunoscuți,cu cei apropriați mie se schimbă placa…
Respect lumea,dar dacă lumea nu știe să respecte,pot cu ușurință să întorc „favorul”
Îmi pasă decât de cei cărora le pasă de mine,atât! Restul…mici nimicuri!🙂

6 gânduri despre &8222;Respect!&8221;

    • Daca acea persoana stie cum sa vorbeasca si imi spune ca nu am facut ceva bine,normal ca nu ma supar,aceea este o critica contructiva,insa daca eu gresesc ceva (sa zicem ca fac o greseala gramaticala ~astea sunt cela mai dese la mine~) si incepe sa jigneasca e si normal sa reactionez la fel. In general respect in aceeasi masura in care sunt respectata.

      • Din cate stiu eu nu se pune spatiu dupa virgula. Dupa punct mai pun uneori pentru a delimita clar propozitiile intre ele si sa nu se faca diferite confuzii.😕

      • Darius

        sincer, nu ştiu ce zice zice dex-ul, dar pana acuma in toate textele/cartile/manuale am văzut despărţite.

        „Virgula e lipită de textul dinaintea sa şi e urmată obligatoriu de un spaţiu alb, după modelul:” de aici

      • pana acum nu am avut curiozitatea sa ma uit undeva, dar acum luai prima carte si da, ai dreptate, e un spatiu intre virgula si cuvantul ce o urmeaza.
        Merci,o sa incerc sa tin cont de sfatul tau, in caz ca obisnuinta nu castiga teren ;))

Lasă un răspuns

