T.V. = waste of time

Standard

Buuun…din nou s-au strâns zile și săptămâni de când nu am mai scris,din nou oboseala a câștigat în fața dorinței de a  mă exprima cumva și din nou dau năvala peste mine 1001 de gânduri.
Eu am o problema cu televizorul,nu mă uit la el decât dacă simt nevoia să stau în pat și nu am ce face,iar asta se întâmplă foarte rar și mereu mă marchează. Televizorul are la mine 2 efecte,ori sunt revoltată de gradul de prostie al unora și de gradul de prostrie și mai ridicat al celor care îi difuzează,ori plâng pentru că lumea e pur și simplu prea nepăsătoare cu cei din jur.
Okay,lăsând la o parte băgătoarele de seamă ale României cu sindromul de „wanna be” care sincer,ar trebui eutanasiate,am dat ieri pe National Georgaphic. Mă așteptam să văd o gazelă fugărită de un tigru,un Coala ce se ascundea prin copaci,nicidecum oameni care sunt câini. Da,oameni care se îmbracă în haine de piele,care își pun urechi și botniță,care merg în 4 labe pe stardă lângă „stăpânii” lor și care foarte senin afirmă că ei sunt foarte fericiți că și-au descoperit latura canină. Stăpânii îi duc la dresaj și îi învață comenzile în germană,că doar ei sunt atât de stabili psihic încât comenzile în germana sunt ceva chiar necesar. Când sunt acasă și „animalele” vin să le lingă piciorul nu-i ignoră,îi mângâie pe cap ca să fie niște „câini” fericiți.
Am ajuns într-un punct în care mă întreb dacă eu sunt aia normală sau ei.
Lumea poate s-a mai familiarizat cu căsătoriile gay în anumite părți ale lumii,eu una n-am nicio problemă,dar dacă aș vedea un asemenea „câine” nu știu cum aș reacționa.
Oamenii petrec atât de mult timp difuzând și urmărind scursurile societății încât persoanele care au nevoie de ajutor sau cele care au ceva de spus rămân în umbră. Se spune că lumea evoluează. Lumea nu evoluează,lumea dă înapoi pentru că proștii nu o lasă să se ridice. Sunt oameni deștepți,oameni capabili să demonstreze că o schimbare este posibilă atâta timp cât are cine să participe la ea,dar acești oameni nu ies niciodată în față pentru că nu au loc sau dacă ies sunt imediat împinși în spate din cauza celor cu coatele mai ascuțite. Noi românii avem un deficit de respect,nu știm să vorbim,sau să ne oprim din vorbit atunci când trebuie,nu știm să ne facem auziți decât prin țipete,penibilul e cel mai ușor mod de a atrage atenția și toți recurg la el,noi nu suntem în stare să recunoaștem oamenii valoroși nici dacă ne-ar lovi în cap.
Fiecare are modul lui de a se opune acestei mișcări de tâmpire în masă a populației. Sunt cei care aleg să cânte,să picteze,să scrie,oameni care prin micul lor talent pătrund în sufletul nostru și aprind din nou acea mică lumină numită speranță.

Lasă un răspuns

