When the night comes…

Standard

Nimeni nu cred că va putea ști vreodată câte sentimente s-au născut,au zăcut și au murit în mine,câte lacrimi a mascat zâmbetul meu și ochii câtă fericire au mimat deși simțeam că mi se sfâsia inima.
Sunt persoana care se bucură de cele mai mici lucruri și pe care tot lucrurile mărunte o rănesc,dacă vin din partea unor anumite persoane. Mai brutal mi se spunea acum vreo doi ani că sunt „prea sensibilă”. Asta e…așa sunt eu și sincer mi-aș dori ca acum să nu mai scriu printre lacrimi și să nu trebuiască să șterg un întreg cuvânt pentru că lacrimile pur și simplu nu mă lasă să văd tastatura sau că nu știu tastele atât de bine fără să mă uit 2 secunde la ele. Mi-aș dori deasemenea să nu o mai dau în bară cu atât de multe lucruri,ca atunci când vreau să par bine chiar să fiu bine! Sunt atât de multe lucruri pe care nu le mai vreau în caracterul meu. Vreau să fiu detașată de toată lumea,să nu mai simt lucrurile atât de intens precum o fac mereu,să nu mă mai atingă toate chestiile. Vreau să fiu și eu fericită. Dar dacă simt că e a mea fericirea și că e atât de mare încât aș putea să o ating și s-o cuprind,iluzia dispare. Dispare fericirea și pur și simplu simt că nu mai pot! Micile decepții sunt cele care adunate mă dărâmă,care venind din toate părțile mă copleșesc și simt că totul în jurul meu se prabușeste.
Știu că acum când o să pun capul pe pernă lacrimile o să continue să mi se rostogolească pe față,știu că atunci când voi închide ochii îmi vor reveni toate în minte și că mâine nimic din toate astea nu va dispărea,că eu o să fiu singura căreia o să-i pese și tot singura care va avea de suferit!

4 gânduri despre &8222;When the night comes…&8221;

Lasă un răspuns

