Faydee-Unbreakable

Standard

Buun,deci cu toții am auzit de tipul ăsta drăguț din Australia,Faydee,care a aterizat prin Românica de curând. E băiatul cu melodia Laugh till you cry. Sigur,super melodia,ni se potrivește tuturor,mai ales dacă am suferit o decepție.
Acum vine el și mă impresionează cu Unbreakable. De ce mă impresionează? Pentru că e unul din puținii care văd și partea asta a lucrurilor,care acceptă să cânte și altceva ce nu implică arătarea sânilor și a fundurilor,a buzelor cât casa și a fardului pe pleoape de 3 ori cât irișii.

Enjoy!


2 gânduri despre &8222;Faydee-Unbreakable&8221;

  1. Izy

    sfat: dacă pui un link de youtube sub forma următoare o să poţi face embed pe wordpress.com;

    2. e destul de buna piesa şi îmi place videoclipul, dar sunt prea forţate mişcările lui de dans🙂

Lasă un răspuns

