Sleepless again :|

Standard

Sunt fata care are în cap o mie de filme,care cântă în gând spre școală zeci de melodii,care se regăsește în fiecare câte puțin și care simte fiecare strop de ploaie ca pe o mângâiere.
Sunt persoana care ar fi în stare să facă orice pentru cei din jur,care tot ce cere în schimb este să fie respectată,cea care preferă să tacă și să reprime multe cuvinte,gânduri poate chiar jigniri,doar pentru că nu le mai vede rostul.
Sunt tipa pe care o vezi pe stradă zilnic,care are o privire pierdută,dar în spatele privirii sunt sentimente atât de intense și amintiri ce se derulează încontinuu,cea care atunci când e cu prietenii râde ca nebuna și te face să te gândești dacă și-a luat medicamentele corect de dimineață.
Sunt EU,cea care nu suport minciunile și falsitatea,care am de suferit de fiecare dată când încerc să ajut pe cineva,eu care aleg să fiu sinceră cu riscul de a îndepărta anumite persoane…eu geloasă,impulsivă,amuzantă,supărăcioasa și prietenoasă.
Sigur,nu sunt pe placul tuturor,dar nici nu vreau. Sincer,e mult mai amuzat să nu mă suporte anumite persoane,și nu că e vorba de „valoare” sau ce mai zic mini-pițipoancele,doar că mă amuză importanța care mi se acordă uneori,timpul pe care anumite persoane îl petrec doar pentru a scrie pe facebook statusuri referitoare la mine,până și privirile lor sunt comice atunci când mă privesc… Cel mai tare mă amuză faptul că dacă m-aș coborî la mintea lor(și probabil aș da de centrul Pământului) ar fi ca și cum Globus ar veni special pentru mine (^_^) pentru că da,sunt al dracului de răutăcioasă,cam atât de răutăcioasă pe cât de de treabă sunt cu alții🙂
Dar eu sunt fericită,am prieteni buni,am o viata frumoasă acum și o voi avea și pe viitor,sunt sinceră cu mine și sinceră cu restul,am un iubit care îmi suportă toanele mele idioate (gen seara asta) și nu port ura în suflet,ceea ce mă face să mă simt ușurată când trec pe lângă acei oameni,nu mă afectează pentru că pentru mine sunt gunoaie,nimicuri!
Deci…în seara asta le mulțumesc cântecelor triste care m-au deprimat,dermatologului că vrea să mă îndoape cu n pastile că nu mai știu la ce am făcut alergie de data asta și insomniei că e o ”prietenă” de nădejde și că nu mă lasă singură nici măcar atunci când o rog eu😐

Lasă un răspuns

