Sărbători fericite!

Standard

Crăciunul acesta va fi unul special si nu pentru că mă voi bucura de amânarea sfârșitului lumii :-@ ,ci pentru că anul acesta voi avea alături persoane importante,voi auzi cuvinte frumoase ce nu maschează ipocrezie. Am să încerc să mă bucur de această sărbătoare și pentru cei care nu mai sunt de mult cu mine ca și cum ei ar fi aici…sau cel puțin așa mă simt acum…
Un Crăciun în care mă simt din nou copil,așa cum nu m-am mai simțit de ani întregi,cu acea bucurie în suflet că în sfârșit toate par să se așeze. Voi fi fără bunica mea,dar cu cele mai frumoase amintiri pe care cineva ar fi putut vreodată să mi le dăruiască,fără străbunicul,dar cu cei mai blânzi ochi cu care cineva m-a privit până acum,fără un tată,dar cu cea mai buna mamă din întreg Universul,singura ființă care merită absolut orice sacrificiu și fără cele mai bune prietene…dar cu cele mai bune surori ♥
Anul acesta nu o să mai plâng pentru ceea ce nu mai am,o să zâmbesc pentru ceea ce am primit în schimb;iubire,multa iubire din partea persoanelor pe care le ador pentru simplul fapt că fac parte din viața mea.

Crăciun fericit tuturor…vă doresc ca toate visele să vi se împlinească și poate că Moșul nu e real…dar iubirea din jurul vostru da,asa că bucurați-vă din plin de ea și de oamenii care vi-o dăruiesc! Sărbători fericite! >:D<

2 gânduri despre &8222;Sărbători fericite!&8221;

Lasă un răspuns

