Mândrie și prejudecată

Standard

Spre rușinea mea,nu am văzut sau citit „Mândrie și prejudecată”. Sincer? Regret. Mi-a plăcut enorm.
Keira Knightley și Matthew Macfadyen și-au jucat rolurile impecabil. Felul în care Lizzie (Keira Knightley) ridică ochii ăia mari la Dl Darcy (Matthew Macfadyen) și cum el părea atât de debusolat fiindcă simpla ei prezență îl făcea să se piardă…cum se îndrăgostesc și cum încearcă să ignore ceea se se intampla în interiorul lor…pur și simplu epic!
Cu proxima ocazie o să urmăresc și ”La răscruce de vânturi” pentru că am încercat să o citesc în engleză dar pur și simplu mi-a fost prea greu. Engleza veche (pe care autoarea o folosea) are atât de multe cuvinte de care n-am auzit…acolo sunt mult mai multe dialecte decât la noi în țara și nici macar ei nu se înțeleg prea bine între ei (asta din câte am auzit de la profesoara mea de engleză).

3 gânduri despre &8222;Mândrie și prejudecată&8221;

  1. M's words

    Cred ca am vazut toate ecranizarile posibile ale cartii aleia .Mi-a placut enorm cartea .Totusi poti sa o citesti , sunt cateva detalii care lipsesc , mai ales la final , capitole intregi care nu sunt redate in ecranizarea cu Keira .Punctul culminant redat in care e…indraznesc sa spun palpitant .

Lasă un răspuns

