Prea slabă…

Standard

Din nou aş vrea un buton prin care să’mi opresc lacrimile…
E frustrant să ştii că vrei să pari tare însă să simţi cum pe dinăuntru zidurile acelea stau să se prăbuşească…şi simt cum cu fiecare lacrimă văzută de alţii zidurile se surpă,lăsând sâ se vadă o parte a mea pe care nu toţi merită să o zărească…
O fată de la mine din liceu are CIROZĂ HEPATICĂ,aceeaşi boala din care a murit bunica mea. Vedeţi voi…bunica mea nu mi’a fost niciodată „bunică„;mi’a fost o a doua mama şi fiecare amintire,fie ea cât de mică mă rascoleşte. Iar să’l aud pe un coleg zicând tare prin clasă că această boală se face de la băutură mi s’a părut o jignire mult prea mare la adresa bunicii mele pentru a o putea trece cu vederea. Dacă nu şti un lucru,de ce deschizi gura?! În momentul ăla am văzut negru în faţa ochilor,profesorul dispăruse,colegii la fel,rămâsesem doar eu cu el şi cantitatea de furie ce creştea întruna şi care mă împngea să mă ridic şi să’i sparg faţa ăluia. Desigur,nu cred că aveam vreo şansa să’l pot răzbi,însă cu siguranţă aş fi încercat dacă profesorul şi colegul meu de bancă n’ar fi încercat să mă calmeze.
Nu pot uita tremurul mâinilor,lacrimile care curgeau şiroaie pe obraji şi glumele aproape disperate cu care colegul meu încerca să mă facă să zâmbesc,el ştiind ce a însemnat pentru mine femeia a cărui amintire idiotul ăla o păta cu cea mai mare nerusinare.
Nu ştiu ce suflet pot să aibă acele persoane care cred că au vreun drept să intre cu bocancii în viaţa mea,a altora. Nu’mi pot imagina insensibilitatea lor,poate pentru că îmi pasă prea mult,sau pentru că sunt o persoană asertivă…nu ştiu…doar că nu pot concepe răutatea cu care spun anumite cuvinte…
Asta sunt;o persoană slabă pe care o rănesc prea tare nişte cuvinte mari spuse de nişte oameni mici! Probabil că n’am să mă schimb prea curând,sau poate niciodată,însaă o să am grijă ca cel puţin în cazul anumitor persoane,acea slăbiciune să lovească tare,tare de tot!

5 gânduri despre &8222;Prea slabă…&8221;

Lasă un răspuns

