„D’ale feisbucului”

Standard

Cum să nu’ţi placă să stai pe Facebook când şti că poţi să te distrezi numai citind statusurile unora ?!
Avem aşa:
~ „englezoii” care prelungesc cuvinte gen „tonight” tonighttttt,pentru că da,adevarul este că se prelungeşte consoana „t”,nicidecum vocala „a” L-)
~tipele care pun la descriere că arată naşpa doar ca să le contrazică lumea,miloage deci.
~alea strâmbe cu ochii beliţi şi botul „ruoz”,cu descrieri de valoare
~profesorii care te învaţă cum să stai pe facebook,pentru că ei ştiu ce se postează şi ce nu,gen;  „Ce tot vă daţi toţi like la propria/propriul poza/status?” „Vai dar câte relaţii pe Facebook :O” (LOL,ai 3 000 de prieteni pe Facebook şi 5 sunt recent într’o relaţie…DEZASTRU! )
~cei care cerşesc like-uri la poze de parcă iau bani pe asta…
~cei care postează statusui tupeiste dar NICIODATĂ nu’ţi spun în faţă
~Fetiţe de 5-8 care suferă din dragoste
~cei care scriu de parcă suferă de Parkinson
~”frumuseţile” cu 1 500 de like-uri la poze pe care nu le recunoşti pe stradă pentru că n’au photoshopu-ul cu ele
Şi lista continuă…

Desigur,sunt şi o mulţime de oameni calumea,fete frumoase,baieţi care nu trebuie să facă pe durii să fie plăcuţi,oameni pe care să nu vrei să’i scoţi de la prieteni ca pe cei de mai sus…

13 gânduri despre &8222;„D’ale feisbucului”&8221;

    • Incognito

      Dacă tot o corectezi, corectează-i toate greşelile, nu doar una.

      Mira:
      „ştii” -la persoana a doua se folsesc 2 „-i” /
      Apostroful nu e cratimă, citisem pe undeva pe aici că vrei să dai la jurnalism, deci NU mai folosi apostroful în loc de cratimă. /
      Semnele de punctuaţie sunt lipite de cuvântul precedent şi cu un spaţiu după, între ele şi cuvântul următor nu depăratate la două spaţii de cuvânt sau lipite şi de cel anterior şi de cel posterior. /
      PS: Ţi-ai schimbat stilul, când ţi-am citit primele articole păreai mai sentimentală, mai altfel. Ceea ce postezi acum sunt doar… texte pentru facebook, nu pentru un blog.

      • hey,merci🙂
        sincer urasc cand gresesc,dar imi place cand cineva imi arata asta😀 am urat gramatica,si cum am mai spus si inainte,m’am apucat de meditatii pentru ca sunt constienta ca astfel de greseli nu trebuie sa existe pe viitor X_X
        stiu ca apostroful nu se foloseste pe post de cratima,insa imi este mult mai la indemana pe tastatura decat cratima… La scoala o folosesc😀
        Nu mi’am schimbat stilul,doar ca nu am mai avut timp sa scriu asa de mult. Sunt aceeasi persoana care a scris primele articole,insa acum sunt mai mereu obosita si chiar nu am cand… Desi de multe ori simt nevoia sa scriu oboseala face ea ce face si castiga. O sa incerc sa scriu mai mult,multumesc inca o data!

        Si scuze,dar nu am inteles ce’i cu semnele de punctuatie😕

  1. ~Fetiţe de 5-8 care suferă din dragoste
    Am fb-ul plin de fete din astea ,copilase ca sa spun asa .Este oarecum amuzant sa le citesti statusurile .Pana si doamana de romana ne-a spus ca avazut pe la fetele de clasa a 5a si a6a pe facebook cum sufera ele din dragoste ,chestia asta pentru ea (nu ca pentru nu ar fi ) este cam anormala .
    ~ “englezoii” care prelungesc cuvinte gen “tonight” tonighttttt,pentru că da,adevarul este că se prelungeşte consoana “t”,nicidecum vocala “a” L-)
    Englezoii ma amuza cel mai mult:)) pe facecook sunt cei mai destepti iar la scoala la ora de engleza nu stiu nici cum se spune data ….

    • e anormal. adica eu la 19 ma simt uneori mai mica decat ele cand le vad „suferinta” :)))
      ma rog…
      alora cu engleza daca le zici ceva se supara :-j Stii vorba aia; „Prostu’ daca nu’i fudul parca nu e prost destul”🙂

Lasă un răspuns

