Some people…

Standard

Mă piş cu graţie pe corectitudinea voastră
Că am fost prea bună şi apoi luată de proastă.
V’a făcut plăcere să mă târâţi prin noroi…
Duceţi’vă dracu’!
Mai bine ca mine decât „sfântă” ca voi!

~Da,stiu,sună dur~
Pentru că m’am săturat de oamenii ăia „corecţi” care postează pe Facebook să vadă toata lumea ce’i doare pe ei,să se lamenteze,să primească like-uri şi să’i facă pe cei vizaţi să se simtă. Pentru că ştiu doar să se uite în ograda altora,iar în cocina lor colcăie viermii din pricina caracterului „frumos” pe care îl au,şi pentru că ăsta e locul MEU,locul în care îmi strâng părerile şi unde nu trebuie să se simtă nimeni!
Nu,nu sunt o sfântă,dar nici n’am pretins asta vreodata!

Lasă un răspuns

