„Cserocşi”

Standard

Incapabila de a crea,lumea se transformă într’un imens xerox…
Ieri am găsit o pagina de facebook „Gânduri Scrise”. Pe bune?! Vă spuneam de pagina Feelings Box  ; pozele lor au început să fie copiate…dacă tot se apucă de pagini de ce nu îşi folosesc imaginaţia? Şi nu mă refer doar la ce se întâmpla cu paginile,mă refer în general. Dacă o „vedetă” poartă ceva,imediat „oile” o urmează,dacă apare o melodie calumea,imediat apare şi o manea! Nu ştiu…mi s’a scârbit de oamenii ăştia…
Eu nu am imaginaţie când vine vorba de desene,de aceea când îmi fac unghiile mă mai uit pe net,le mai schimb,sau le iau aşa…dar nu am spus niciodată că modelu’ e inventat de mine,doar desenat…de aceea dacă îmi plac nişte modele şi le fac,scriu şi de unde le’am luat (în caz că le văd pe undeva)…
Toată chestia cu drepturile de autor are şi ea un scop; să’i fie recunoscute cuiva drepturile pentru ceea ce face şi toata lumea ar trebui să înteleaga asta!

2 gânduri despre &8222;„Cserocşi”&8221;

Lasă un răspuns

