Another one :D

Standard

Şi dacă sunt fericită e pentru că am învăţat să nu mă încred mereu în destin,
Am învaţat că orice pahar gol e şi pe jumătate plin.
Am învăţat că de orice greutate am să dau
Puterea e în mine…trebuie doar s’o iau!

Fericirea mea nu depinde de alţii deşi cu siguraţă ei o pot întreţine,
Am învăţat că în unele cazuri pot depinde doar de mine!
Dar o să am momente când voi vrea pe cineva aproape
Să’i pot spune prieten sau frate…

Ştiu că în viaţa voi avea atât de multe greutăţi
Încât atunci când vor veni din ‘nspe mii de părţi
Numai lovituri una după alta
Voi vrea un prieten să’mi îndulcească soarta

Şi ştiu că’l voi avea pentru că mereu,
Atunci când mi’a fost bine…atunci când mi’a fost greu,
Ei au venit…m’au susţinut…
Prietenii vechi m’au ridicat atunci când am căzut…

[nu ştiu cât de bine a ieşit…e făcută în cam 5-10 minute…Bacovia e de vină ;)) ]

Lasă un răspuns

