Everything it’s so fucked up!

Standard

Buuun…deci în seara asta am ajuns la performanţa de a fi ipocrită,nesimţită,o prietenă rea,o mincinoasă şi cam toate atributele negative posibile…practic am fost un fel de shaworma cu de toate! De ce? Încă n’am învăţat cum nu se poate avea aşa de multă încredere în persoane…oricât de prieteni ar părea că sunt…şi că până la urmă cei mai buni prieteni şi cei care no matter what rămân acolo sunt oamenii pe care îi şti de când te şti pe tine,cei cu care mâncai din aceeaşi farfurie când erai mic,cu care te jucai în faţa scării şi alături de care ai crescut!
Ei bine….azi mi’am descărcat 2 filme (cred că presimţeam eu ceva) că nah…poate vreau să văd un film zilele astea…
M’am uitat la The Holiday (again) Iar aici este trailerul pentru cine nu’l ştie.


apoi aşa arăta „barul” meu :

Sticla n’am baut’o eu singură pe toată dar am ajutat X_X  cadavru din spate e de la îngheţată,iar ambalajele de la ce mai ronţăi deja la gunoi…
Nu vă gândiţi că mă hotărâi eu aşa de supărată să beau :)) că nu’i aşa…doar că e lichior de ciocolata şi mor de el…plus că’i atâââât de dulceeee ;))
Acum ascult Lady Antebellum-Need you now şi chiar i’am trimis iubitului versurile din referen :)) apoi am specificat că nu,nu’s beată,dar că mi’e dor de el…şi chiar imi  e…chiar îmi doream să fiu cu el după toate chestiile alea,dar asta e…aştept să termin liceul şi să mă mut din oraşul ăsta…

Toate ca toate…concluzia e:

Nimeni nu’ţi merită lacrimile!

2 gânduri despre &8222;Everything it’s so fucked up!&8221;

Lasă un răspuns

