Life is what hapens…

Standard

E ciudat cum viaţa te poate surprinde în cele mai ciudate momente,cum toate planurile pe care ţi le faci,reuşesc oarecum să se dea peste cap,totul ajungând să fie de 1 000 de ori mai bine decât preconizai iniţial…
Ştiu că toată lumea susţine că adolescenţa e o perioadă grea şi da,chiar este,dar este cea mai frumoasă posibilă…e singura şi ultima şansă a unui om să se simtă liber,să râdă,să se îndrăgostească şi să facă greşeli fără a se gândi la consecinţe,pentru că în scurtele momente de maturitate consecinţele sunt ultimul lucru la care ne gândim😀
Sunt o persoana care iubeşte viaţa,care nu îi înţelege pe cei ce renunţă la ea,sau care o lasă să treacă pe lângă ei fără să simtă ca trăiesc…Viaţa e prea scurtă şi dacă nu profităm de ea,mai târziu o să regretăm…
Poate că azi sunt eu prea melancolică,dar de acum încolo o să profit şi mai mult de ceea ce’mi oferă viaţa indiferent dacă le convine altora sau nu! Dacă o să’i greşesc cuiva,o să’i spun că’mi pare rău pentru că a 2-a zi poate fi prea târziu,nu o să mă încăpaţânez să nu’mi deschid sufletul în faţa persoanelor care merită pentru unu’ care n’a ştiut cum să aibă grijă de el şi o să râd de fiecare dată când îmi va veni să plâng;pentru mine şi pentru persoanele cărora le pasă!

Ne naştem şi murim fără să vrem,dar felul în care trăim e numai alegerea noastră!

3 gânduri despre &8222;Life is what hapens…&8221;

Lasă un răspuns

