Live for the moment

Standard

de ceva timp tot dau repeat la melodia asta…


Neaţa lume, neaţa soare
Pot să-mi beau cafeaua acasă, seara să caut cazare
Pe la mare prin plimbare, bate vantu-n buzunare
Sau cu cortu’ pe la munte, bere, glume şi grătare

Cu toţi ai mei călare, veseli pe pahare
Cu gându ca într-o zi dăm un party mare
Domnişoare, pe un iaht tare, undeva pe mare
Da până atunci trăim fără modele şi tipare

Fără să-mi zici tu, ce e bine şi ce nu
Dă muzica mai tare, te rog, să dăm lumii culoare
Azi ma bucur de tot, de viaţă până mai pot, şi ştiu
Că ieri era devreme, mâine poate-i prea târziu

O să auzi că ce faci tu nu-i bine
Că ai putea să faci din viaţa ta scenarii tari de filme
O să auzi că în fiecare zi
Nu se poate să fii tu da’ io te asigur că-s prostii

Io te asigur că-s prostii, poţi să fii tu chiar în fiecare zi

Strofa 2:
Şi dacă nu acum,atunci zi tu, când e momentul
Să nu-mi pese de nimic
Şi dacă nu acum,atunci zi tu, când e momentul
Să desfac o bere liniştit

Să mă duc cât pot de mult, ghidat de soare şi noroc
Nu ştiu unde mă grăbesc, de ce mă duc, sau când mă întorc
N-am bagaj să nu fiu greu, nici busola, pa pa
Că poate adorm în Romania şi mă trezesc în Olanda

Mă uit în stânga, în dreapta, wow, ce hotel
Stai dă înapoi la dreapta, wow ce fotomodel
Ăsta-i film de Hollywood, sigur nu l-am mai vazut
Aş mai sta, da’ tre’ să plec, că mai am multe de făcut

Şi nu mi-e foame, nu mi-e frig, nu mi-e sete, nu mi-e somn
Visez cu ochii larg deschişi, ce rost are să mai dorm?
Viaţa-i frumoasă, de bine de rău
Şi dacă tu n-ai timp, cine să o trăiască-n locu tau?

Ultimele 2 versuri merg direct la corazon😀

Lasă un răspuns

