Sentimente

Standard

“deşi ploaia pare a fi spălat urmele de când am plecat,în sufletul meu ele s’au accentuat şi mai mult. Depărtarea de tine îmi arde sufletul,dar gândul la tine stinge flăcările şi îmi alină rănile. Amintirea ta este atât de prezentă încat,dacă închid ochii te pot vedea,iar dacă mă afund şi mai tare în vis,îţi pot simţi mâna cuprinzând’o pe a mea,iar buzele tale încet apropriindu’se de ale mele,contopindu’se într’un sărut atât de intens încât întreaga lume  s’ar putea prăbuşi şi noi nici măcar nu am realiza”
Asta scriam acum vre’o doi ani într’un mesaj către fostul la nici o săptămână de când eram împreuna… Sentimentul de iubire s’a strecurat atât de repede în interiorul meu şi a acaparat fiecare celula a corpului cu o viteză atât de mare încât n’am avut timp să’mi iau nicio măsură de protecţie,pentru ca la final să mă devoreze cu totul! Da,devorat este cuvântul care poate descrie cu exactitate stadiul în care a ajuns întreg interiorul meu.
După un an jumate’ în care am crezut că am atins apogeul iubirii şi poate că într’un moment chiar îl atinsesem,întreaga mea lume s’a prăbuşit,sufletul meu a fost părăsit de orice sentiment îl făcea să creadă că era mai presus de cer şi l’a aruncat de acolo,de sus,căzând de la o înalţime atât de mare încât părea că nici savanţii nu întâlniseră un” infinit atât de mare” lăsându’mă jos,sleită de orice puteri,până şi clipitul părâdu’mi un efort prea mare…
„N’am nimic” spun cel mai des şi nu mint,pentru că eu chiar nu mai am nimic,chiar şi când plâng mă întreb uneori de unde vin lacrimile…pentru că la un moment dat şi pe ele le irosisem…
Mereu îmi aseman inima cu o maşinărie care nu mai funcţionează,căreia îi trebuie o piesa ce nu se mai fabrică,sau poate că o are cineva,undeva…acolo…
Se pare ca „dragostea” a învaţat mai repede ca mine lecţia cu „Nu trăi să ţi se facă simţită prezenţa,ci trăieşte să ţi se facă simţită absenţa”

Ăsta e sufletul meu. Vi’l pun pe tava. Sfâşiaţi’l! Şi aşa nu mai simte nimic de mult…

13 gânduri despre &8222;Sentimente&8221;

  1. Christine

    Bună! Scuze că-ţi spun, nu e ca să mă consider superioară sau ceva de genul ăsta, dar cred că e o critică constructivă.
    În titlul tău, scrie „adolescentă” cu „S”, nu cu „Ş”. Va arăta mai bine. Spor la scris, eşti talentată.

    • buna🙂 …nu,chiar e okay,ms,shame on me…again…
      e a doua oara cand mi se face observatia asta,e una din greselile alea de care esti constient,dar involuntar le faci…
      si ms mult (^_^)

      • Christine

        Oh.. Mă aşteptam să primesc câteva înjurături pentru observaţie, chiar dacă era cu o intenţie bună.
        Mă bucur că am dat peste o persoană de treabă şi nu trebuie să-mi golesc frigiderul de „carne” acum. :))

        Păi corectează, ţi-am spus, va arăta mai bine, şi atrage atenţia într-un mod pozitiv.

      • ms frumos,inca o data😀
        nu sunt genul. adica in ideea in care ma jigneai,iar eu stiam ca nu ai niciun motiv,da, (desi nu cred ca ar fi fost injuraturi)ma enervam,dar atata timp cat tu ai dreptate si ai spus’o intr’un mod asa frumos,chiar nu am de ce. Apreciez foarte mult la oameni bunul simt (pacat e pe cale de disparitie) si cand vad oameni ca tine n’am cum sa’i tratez altfel🙂 Am corectat,nu stiu e de inca apare asa😕

  2. Christine

    Apare bine acum. O să-ţi citesc şi celelalte postări zilele astea.
    Să-ţi dau şi Follow.
    Şi încă o dată, spor la scris. Din ce am citit acum, văd că te pricepi.

    • multumesc inca o data,daca nu ti’ai dat seama pana acum nu ma pricep nici sa primesc complimente,nici sa le fac…”jalnica” ar fi cuvantul potrivit X_X
      eu deja ti’am dat follow,imi place cum scrii si cum gandesti😀 Succes cu blogul (sau un succes mai mare)🙂

Lasă un răspuns

