Wanted

Standard

În ultimul timp am rămas în pană de idei de filme ; pur şi simplu nu mai aveam la ce să mă uit.. .Am ajuns să mă uit şi la porcăria aia de film numită „Ted” iar concluzia la care am ajuns a fost că Mark Wahlberg şi’a irosit timpul degeaba. Desigur,în privinţa filmelor am fost şi mereu o să fiu pretenţioasă. Nu o să pot niciodată să înţeleg nevoia de a te uita la „Project X” de exemplu,dar asta doar pentru că sunt fată şi mi se pare guy’s movie,la fel ca şi „American pie”,la fel ca şi „MILF”. Logic,cum a’şi putea să înţeleg eu un film ca „MILF” când eu din start sunt hetero?! ;))
Nu mă uit nici la televizor (cred că e cel mai odihnit aparat electric din camera mea) pentru că nu fac altceva decât să scot draci pe bandă când văd câţi proşti răsar de pe la toate colţurile! Dar aseară,deşi eram adormită,am zis să mai butonez puţin telecomanda şi am dat de un film deja început. L’am vazut pe Morgan Freeman,pe Angelina Jolie şi pe încă un tip al cărui nume îmi scăpa şi mi s’a părut intersant,plus că un actor cum a fost Morgan Freeman nu cred eu să fi acceptat să joace într’un film de duzină. Aşa că am deschis pc-ul (iar) şi am căutat „Morgan Freeman and Angelina Jolie movie”. Serios acum,în câte filme să fi jucat amândoi?! Am găsit! „Wanted” aşa că l’am descărcat şi m’am uitat azi la el😀
Filmul a fost okay (nu super),mie mi’a plăcut,so…enjoy😀

13 gânduri despre &8222;Wanted&8221;

  1. Izy

    eh, un film ca toate celelalte, o poveste zbuciumată cu un final fericit.

    Pentru că prostia e de partea noastră și așteptăm ca toate să ne vină pe tavă, stăm cu mâinile în sân și nu încercăm să ne facem o viață mai bună. Din păcate viața nu precum într-un film, nu întotdeauna finalul e fericit.

      • banuiesc ca parerile ne sunt impartite,deoarece chiar daca el s’a razbunat,durerea de a’si fi omorat tatal inca persista…parerea mea…oricum,pana si profu’ de logica imi spunea ca eu gandesc prea mult…

      • Izy

        să ai o părere diferită e un lucru bun. Contează doar să ai un argument la ceea ce spui, oricine poate spune că lumea se află în expansiune, dar dacă nu-mi zice „ce și cum” e inutil.

      • pai am spus de ce cred eu ca nu are un final fericit. pentru ca razbunarea nu aduce fericire. faptul ca s’a razbunat nu sterge ceea ce a facut,si indiferent ca omul care l’a facut sa’si omoare tatal e mort,tatal lui nu reinvie si sentimentul de vina inca persista…

      • nush,nu m’am gandit ;)) banuiesc ca tata’su sa’i fi spus atunci cand il prinsese adevarul si impreuna sa’i omoare pe restul. dar nu toate filmele trebuie sa aiba un final fericit… Gen A walk to remember. Faptul ca nu are un happy end nu l’a impiedicat sa fie un film superb (cel putin din punctul meu de vedere)

    • si btw,tocmai faptul ca prostia e in floare in „Romanica” e unul din motivele pentru care dau la jurnalism,deoarece media a incepul sa aiba o putere mult mai mare decat avea inainte,si in naivitatea mea,chiar cred ca impreuna cu alti oameni ce au o gandire apropriata mie v’om putea face o diferenta🙂

Lasă un răspuns

