#6

Galerie

Imagine
Primul model nu e prea reuşit…dar l’am avut câteva zile…apoi încercările mele au dat din al doilea model în al 3-lea şi în final,ultimul ;))
Ştiu că nu sunt cine-ştie ce manichiuristă…nici nu cred ca aş vrea…dar îmi place ce fac🙂

2 gânduri despre &8222;#6&8221;

    • okay…acum nu te gandi ca folosesc cine-stie ce oja de la nu stiu ce firma ;)) folosesc oja care se gaseste in magazine…exista tuburi e oja special pentru a face aceste modele…iti trebuie doar indemanare…le fac acum o poza si o postez ;))
      Si nu toate modelele mele ies cum ash vrea…daca te’ai uita mai indeaproape la a 3-a poza ai vedea ca nu’s asa reusite (deaia le’am si schimbat)

Lasă un răspuns

