Oamenii…eternii „cameleoni”

Standard

Un lucru e clar,oricât ne’am dori ca lucrurile să rămâna aşa cum le ştim,oamenii se schimbă,iar în drumul lor către schimbare ne schimbă pe noi,ne schimbă concepţia despre prieteni,prietenie,încredere şi deziluzie,ne întăresc sau ne slăbesc încrederea de sine.
E ciudat cum un singur an poate aduce atât de multe schimbări;unele în bine,altele în rău, Nu ştiu dacă’i nostalgia,dar poate că unele le vreau înapoi;fericirea,prietenii,zâmbetele,deşi sunt conştientă că majoritatea sentimentelor erau bazate pe minciuni.
Uneori stau şi mă gândesc că poate ei nu s’au schimbat atât de tare precum văd eu,ci doar că am crescut şi vreau ceva mai mult,dar apoi vin restul care ma cunosc şi îmi întăresc gândul cum că eu sunt la fel…Îmi par toţi atât de ciudaţi,de parcă peste noapte şi’au schimbat mentalitatea. „Peste noapte” pentru că totul pare atât de brusc…😐

Oamenii se schimbă în funcţie de mediu,iar noi ne îndepărtăm pentru că la un moment dat ajungem să nu’i mai recunoştem!

4 gânduri despre &8222;Oamenii…eternii „cameleoni”&8221;

  1. concluzia e foarte profunda si foarte trista, pe kanga adevarata.
    imi pare rau ca se intampla asa
    dar oamenii se schimba si din bine, cum ar fi o femeie ce devina mama, de ex.

    • concluzia reflecta realitatea,o realitate de care ma lovesc zilnic..o realitate din care ash vrea sa ma trezesc din minut in minut si sa vad ca aceasta realitate e doar in capul meu,dar asta e…
      da..oamenii se schimba si in bine,dar momentan nu in jurul meu

  2. te-ai schimbat si tu, s-au schimbat si ei.
    caracterul se dezvolta cu trecerea anilor, iar la un moment dat obtine o forma bine-definita. mai departe, odata ajunsi la viata de adulti, tine doar de mici „perfectionari”.
    din pacate exista si persoanele „cameleon”, care nu vor ajunge niciodata la o maturitate intelectuala adecvata. nu vor fi in stare sa isi gaseasca propriul „mod de a fi”. din aceasta cauza se schimba de la o situatie la alta.
    Sa-i numim „versatili”?…nu…am fi prea ingaduitori. prefer sa-i numesc „ipocriti”.

    • Intradevar,ne schimbam pentru ca o data ce ne maturizam conceptiile noastre despre viata,pretentiile (daca le pot numi asa) de la persoanele din jurul nostru cresc si ele…ne dorim mai mult si punem mai mult accent pe sinceritate decat o faceam cand eram mici,deoarece realizam cat de importanta este aceasta…
      Da..ipocriti ii numesc si eu…dar am ajuns intr’un punct in care sunt dezgustata de felul lor de a fi,de usurinta cu care se pot preface…ma depaseste gandirea lor..sau orice altceva s’ar petrece in capul lor…

Lasă un răspuns

