Cântecul,nu cântăreţul

Standard

Mereu am avut o oarecare reţinere pentru cei care atunci când le place o formaţie,încep să caute orice informaţie despre fiecare membru în parte şi să stea să saliveze în faţa unei poze pentru că solistu/a’i „bun/ă”.
Mentalitatea asta mă depaşeşte. Adică ce? Dacă tipu’/tipa ‘i drăguţă melodiile sunt mai bune? Textul devine dintr’o dată o capodoperă? Ei bine,nu! Melodia e la fel şi la fel te regăseşti în ea chiar dacă nu şti nimic despre cei care cântă!
Eu mereu am spus; „ascult cântecul,nu cantăreţul” Pentru că pe mine nu mă afectează cu absolut nimic dacă cei din 3 Doors Down,de exemplu,au copii sau nu,dacă cei de la Hedley şi’au înşelat vreodată iubitele/nevestele sau dacă au aşa ceva. Pe mine mă calmează textele melodiilor şi îmi e de ajuns! Chester de la Linkin Park scrie nişte versuri excepţionale (cel puţin pentru mine),ar trebui să nu’mi mai placă Linkin Park doar pentru că nu sunt de acord cu un aspect din viaţa lui? E absurd!
La fel şi cu Justin Bieber…toată lumea îl uraşte şi nimeni nu ştie de ce😐 Nu’s fan Justin Bieber,să nu credeşi că’l idolatrizez sau ceva de genul ;)) Dar nu înteleg cine îi obligă pe toţi copilaşii ăştia să’l asculte😕 Adică bun,nu’ţi place nu asculta!
Robert Pattinson şi Kristen Stewart! Tipa asta l’a înselat şi dintr’o data Twilight blows! Ce legătură are? (şi da,ştiu că ei nu’s cântareţi şi că Twilight nu’i cântec)
Mare parte a timpului o petrec pe youtube pentru că sunt dependentă de muzică şi am dat de o melodie „What makes you beautiful” care mi’a plăcut la nebunie. În paralel,pe Facebook apăreau poze cu 5 tipi după care toate fetiţele salivau şi toate paginile cerşeau likeuri la pozele cu ei „ce draguuu”; „aw ce scump eeee”; „un like pentru Zyann :o3”  cam astea erau descrierile sau comentariile L-) Recunosc că mi’a luat ceva timp până să realizez că cei 5 tipi cântau defapt melodia mai sus menţionată,pentru că toate erau topite după ei da’ nimeni nu spunea şi cu ce se ocupă înafara faptului că apăreau pe Facebook (astfel intrigându’mă şi mai tare). Băieţii cânta bine,îmi plac,dar nu vad cum se pot ei numi cântăreţi când ei îşi promovează mai mult imaginea decât muzica (sau alţii o fac pentru ei)
Am pus linkurile unor melodi care imi plac la formaţiile mai sus menţionate pentru a vă face o parere.
Şi acum vine întrebarea: Voi ce ascultaţi? Cântecul,sau cântareţul?

Imagine

12 gânduri despre &8222;Cântecul,nu cântăreţul&8221;

  1. Cu siguranta cantecul.. Si artistii la fel ca si noi sunt oameni, au partile lor bune si rele, fac si greseli, dar nu trebuie judecati pentru asta, iar imaginea lor n-ar trebui sa vanda, sau sa nu vanda ceea ce fac, indiferent ca este vorba de muzica sau de film. Cat despre muzica, ei bine este lumea in care toti suntem frati, chiar daca nu avem aceleasi concepte, nu suntem din acelasi loc si nu purtam aceleasi haine, iar pentru cei care reusesc sa adune atatia oameni la un loc tot respectul

    • Multumesc ca’mi impartasesti parerea😀
      Inca nu am intalnit om pana acum sa ma poate calma cum ma calmeaza un cantec bun si o voce superba care sa’l cante (^_^)
      Mie niciodata nu mi’a placut sa merg „cu turma” si de aceea formatiile pe care le ascult eu nu le asculta multa lumea…astfel reusesc sa evit orice barfa aparuta si sa’mi mentin o parere obiectiva,apreciind munca lor🙂

Lasă un răspuns

