27…

Standard

A trecut şi ziua de 27,zi care în calendarul meu a fost o zi ce prevestea multe lacrimi şi multe amintiri. Şi aşa a şi fost,însa nu din partea cui mă aşteptam;))
Azi,eu şi fostul am fi facut 2 ani de relaţie,dar de vreo 5-6 luni nu mai suntem un cuplu şi sincer…nu regret. Sunt un om dintr’o bucată şi când zic ceva aşa este,însa mă gândeam că’mi va fi greu şi că voi vrea să vorbesc cu el sau că voi plânge cu gândul că poate merită o a doua şansă…
Nu a fost asa…nu m’am gândit la el,nu mi’am dorit să fiu cu el sau să’i vorbesc şi în niciun caz nu merită a doua şansă! Lacrimile au curs,dar pentru că m’am împacat cu o prietenă şi toată ziua am fost atât de „ocupată” cu contrazicerile în gaşcă (pentru că la noi totul se întâmplă între noi) încât chiar nu am avut timp de altceva…şi a fost bine ;))
Se spune că într’o prietenie nu contează greşelile,ci felul în care încerci să le repari…se pare că da! Sunt fericită ca ne’am împăcat,pentru că acum mai mult ca nicodată ma voi răzbuna pe cel ce s’a băgat între noi,iar la final îi voi spune că o prietenie ca a noastră nu se termină aşa uşor…
Răzbunarea o fi arma prostului,dar e şi mai prost cel ce nu se răzbună!

 

8 gânduri despre &8222;27…&8221;

  1. eu consider ca orice prietenie trebuie sa treaca si printr-o cearta, sti si momente grele. E un moment dificil cand te certi, dar si mai greu este sa treci peste, dar daca reusesti(reusiti) asta inseamna ca sunteti mai puternice decat restul si ca prietenia voastra e de asemenea puternica, iar de acum va va fi mult mai usor sa treceti peste tot

    • noi ne’am mai certat,in 10 ani am avut destul timp ;)) dar nu asa,nu ca acum si imi vine greu a crede ca o sa mai fim exact ca inainte,sau cel putin cred ca o sa ne ia la aman2 destul de mult timp…si mi se pare firesc🙂
      oricum,daca nu era iubitul ei nu cred ca ne impacam😀 deci noi trebuie sa’i multumim lui pentru asta😀

      • trebuie apreciat iubitul ei, adica sti in general baietii sunt putin posesivi sa zic asa, adica atunci cand iubesc o fata isi doresc sa petreaca cat mai mult timp cu ea, dar el s-a gandit la sentimentele ei, si ale tale, lucru ce mi se pare foarte dragut

      • Si el este asa,dar banuiesc ca nu si in ceea ce ma priveste pe mine…
        Doar ca stie si cat de mult contam una pentru alta,si ce fel de persoana sunt eu (una care nu suporta minciunile si ipocritii) si tocmai deaia presupun ca a vrut sa ne vada din nou prietene😀
        Plus ca eu sunt genul ala de persoana care stie cum sa se faca placuta,ideea e numai sa vreau😀

      • da,vreau sa ma impac cu ea,dar eu ma refeream ca pot fi placuta daca vreau si la fapul ca de multe ori aleg oamenii in fata carora sa fiu placuta si cu bun simt si in fata carora ma comport urat(asta depinde de caracterul fiecaruia) si banuiesc ca fiecare ne rezervam acest drept,nu?🙂

Lasă un răspuns

