Visam…

Standard

Spike spunea asa : E doar un vis frumos care se tot repeta
Şi doar în visul meu găsesc lumea perfectă.
Nu încerca să clipeşti – că rişti.
Nu vrei să vezi oameni trişti…de azi trăiesc cu ochii închişi.

Ei bine,cam asta visez şi eu…visez că nimeni nu înjură de pe cealaltă parte a străzii,visez că pot sta pe o bancă fără să aud manele din fiecare maşină,că lumea e civilizată şi că toţi au fost de faţa cănd s-a împarţit bunul simţ… Ştiu…versiunea S.F. a României…dar visam…
Aseară am stat pentru o clipă…m-am dat jos din caruselul numit adoleşcenţă şi doar am stat. M-am întins şi m-am uitat la stele,la lună…aprope că uitasem cât de frumoase sunt…măcar ele nu şi-au pierdut farmecul pe care îl aveau în copilărie… Fraza demult uitată pe care obişnuiam să i-o spun bunicii mi-a revenit în minte „mamaie…sunt moaita dupa luna”;o frază puierilă spusă de un copil ce încă nu se pricepea să pronunţe litera „r”,înlocuind-o cu liera „i”… Eram din nou copil şi bunica mea trăia…n-aveam nicio grijă…era lumea perfectă a copilariei mele…O lume care acum mi se pare ruptă dintr-un basm,pentru că nu contează că am crescut şi că uneori vreau să fiu copil,inocenţa nu mai e,fata credula de dinainte la fel…nici bunica nu mai e…întreg universul copilariei mele a disparut şi nici macar nu ştiu când!
A fost ca şi cum acel gand ma dusese undeva departe căci râsetele prietenilor se estompaseră…nu mai erau acolo,sincer,cred că nici eu,însa n-a fost nevoie decât de un hohot de ras mai puternic să mă trezească din starea aia şi să mă readucă înapoi… am ramas urmărind câte o stea ce cădea conştientă de prezenţa lor,tânjind la o lume pierdută şi visând la alta mai bună…
Imagine

6 gânduri despre &8222;Visam…&8221;

      • in mare parte la manele…inna e okay,ascult cand se asculta in jurul meu…dar acasa rock’ul e la putere,impreuna cu rapp-ul,hip-hop-ul si uneori dance ;))

      • poi asta da…ca beti n’avem discernamant si nicidecum gusturi muzicale decente…spun asta pentru ca acum cateva zile cantam „Te iubesc din corazon” la paharu’ de cafea =)) dar astea se intampla rar si refuz sa cred ca sunt eu…optez pentru posedare temporara (daca ezista asa ceva) =))

Lasă un răspuns

