Vineri,13

Standard

Nu ştiu despre voi,dar eu nu cred în superstiţii,nici în semnificaţia zilei de vineri,13,nici că să nu te întorci din drum că cică e ghinion,să nu’ţi treacă pisica neagră calea că la fel,e ghinion. De unde frate atâtea ghinioane când norocul ţi’l faci singur?
Peste tot sunt superstiţioşi şi paranoia ce îi apucă azi,nervozitatea dată de ziua asta,totul îi conduce către decizii greşite. Nu e ziua,e numai mintea lor care le dă impresia asta.
Eu pe de alta parte,o sa încerc să nu’mi ies din ritm,adica sa fiu eu insami,deşi azi o sa ma port cu manuşi cu restul,nu de alta,dar e vineri,13 şi cam toţi prietenii mei sunt superstiţioşi şi azi totul o sa li se pară aiurea şi ieşit din context…aşa că din partea mea…FUCK Vineri,13!Imagine
(Eu sunt in poza,ma prosteam prin camera dupa ce m’am spalat pe cap😀 )

2 gânduri despre &8222;Vineri,13&8221;

  1. nu cred in ghinion… e o porcarie… si daca e sa ai ghinion, poti avea si noaptea in somn… ce daca e vineri 13 sau ca iti taie o mata calea? ce poti pati? in cel mai rau caz sa mori… :)) nu mi-e frica de moarte… si nici nu cred in prostiile astea cu ghinioane… cred insa in alte lucruri… pentru ca pana nu vezi cu ochii tai, nu te poti convinge de unele lucruri…

Lasă un răspuns

