Mayday

Legătură

Mayday

E uimitor cum o singură melodie îţi poate trezi atât de multe sentimente…
E revolta pe care generaţia mea o simte cu privire la societatea asta,e dorinţa de a face o schimbare cu fiecare zi care trece…nu cred că cei de vârsta mea sunt încercaţi de alt sentiment înafara de cel de scârbă. Da,îmi e scârbă de societatea asta,de oamenii care se joacă cu viaţa,cu viitorul nostru de parcă am fi nişte piese de Lego ce pot fi puse oricând la loc. Nu suntem! Suntem oameni şi ei ar trebui să înţeleagă asta!
Am impresia că sunt orbi,surzi,că oricât am încerca să le atragem atenţia,ei pur şi simplu nu ne vad şi nu ne aud!
Înca o data mă încearcă sentimentul că noi putem schimba ceva,numai să vrem şi să luam exemplul lor de „aşa nu”,dar sentimenul îmi este înăbuşit apoi de fiecare dată când merg prin casă şi dau de un televizor aprins.
Hey…da’ speranţa moare ultima,nu?🙂

4 gânduri despre &8222;Mayday&8221;

  1. MiruNex

    cateodata speranta moare prima 8-|
    anyway.. cand ai o stare ok doar asculti melodia, dar atunci cand esti trist o intelegi si versurile parca iti vorbesc.

Lasă un răspuns

